Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ute på landet igen

Skrivet:    ·  Allmänt
Hann inte blogga igår, eller egentligen glömde jag bort det helt men åkte t mormor o morfar igår iaf. Sprang nästan till sjön så fort vi kommit fram och när jag senare kollade på termometern visade den 35c* haha. Men trotts värmen o solen åkte jag, mamma o mormor en sväng till Wallby Gård som hade rea på nästan hela butiken. Jag gick där ifrån med ett par skitsnygga skor, men mamma o mormor köpte en del grejer mer...
Blev lite sämre väder nu på eftermiddagen idag. I förmidags låg vi ute med flotten o badade osv, sen åkte vi in till land när vi åt lunch men va där ett bra tag ändå. Nu har vi precis kommit hem från gammelmormor. Ska göra en intervju med en äldre släkting under sommaren osen använda det i höst i svenskan så passade på att fråga henne. Hon är dement och har ett extremt dåligt närminne men hon är klar om vad som hände förr så det är jättespännande att lyssna på!
Puss och Kram!♥
 Haha från bryggan
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design