Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

5 bra saker med december

Skrivet:    ·  Allmänt
 1. JULAFTON!
 Skulle vara konstigt om jag inte hade med julen på den här listan. Jul är det bästa högtiden på hela året enligt mig. Hela familjen samlas, man äter julmat, kollar på Kalle Anka, alla är glada och man får julklappar hallå. Dessutom är det förhoppningsvis snö och allt är bara mysigt i allmänhet!
 
2. LUCIA
Är astaggad inför lucia framträdandet i år. Tror det kommer bli asgrymt och kören i år låter väldigt bra tillsammans. Sen är jag dessutom väldigt taggad inför att få se en inspelad video där ifrån så jag får höra hur vi låter men det är ett annat moment.
 
3. JULKALENDERN
Burre är med i julkalendern i år igen så ska bli jättekul att få se honom,varit astaggad hur länge som helst och väntat sen i april typ då han kom hem från Kroatien. Sen är ju julkalendern en tradition se långt tillbaka och en december morgon utan julkalendern är nästan otänktbart haha.
 
 4. JULMARKNADER
Hur mysigt är det inte att gå runt bland en massa stånd känna lukten av glögg och pepparkaka i luften. Köpa julklappar som är mer personliga och söta. Ta en fika i snön, gå runt lite till. Titta på olika hantverk och träffa kompisar. Julmarknader för verkligen med sig så många minnen och det är ett absolut måste för mig!
 
5. BAKA OCH PYSSLA
Lussebullar gajs, böhöver jag säga mer? Går och längtar HELA året efter lussebullar och när det väl blir säsong äter jag så många jag kan. Baka det och pepparkakor kan ju bara det mysigaste som finns men även att göra egna tryfflar, knäck, ischoklad. Går små söta juldekorationer och julkort, det är hög mysfaktor på allt det!
 
 
 
♡Molly♡
Skrivet: 2014-12-01,  kl. 18:45:44

Jag älskar Buster, kan du hälsa honom från mig??

Svar: Haha aa absolut det kan jag göra :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design