Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bakat en massa

Skrivet:    ·  Allmänt
Ska sälja fika imorrn med klassen för att samla pengar till en klassresa vi planerar i 9:an. Det är nån kör som har avslutning i skolans matsal och då fick vår klass möjlighet att sälja där. Drog därför hem till Tilda O tsm med Tove efter skolan för att baka tills imorrn då och det blev kärleksmums. Sjukt goda blev de trotts att allt som kunde gå fel typ gjorde det, de var som att universum sa åt oss att sluta haha. Men vi gav inte upp och det resulterade till något väldigt bra!
Har varit en levande berg-och dalbana av känslor idag btw. Innan andra lektionen var det som att allt i kroppen bara svällande över och jag ville typ gå runt och krama alla. Blev dessutom sjukt känslosam och tyckte allt var sorligt, och det som inte var sorligt var så fint/gulligt att jag var på väg att börja gråta. Det känns på något vis läskigt när det händer, det är som att kroppen går emot allt jag vill och även fast jag är fullt medveten om vad som händer finns det inget jag kan göra åt det för trotts allt är det ju mina kännslor. Det är ju jag som tycker allt det jag gör och det är ju mina känslor, om allt förstorade.
Puss och Kram!♥
 Bjutiful bilder men tyvärr de ända som finns från idag...
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design