Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Barnvakt åt syskonen...

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår va mamma och pappa på nåt julfirande m pappas jobb på kvällen och då fick jag och Malte i uppgift att ta hand om Märta. Så jag hämtade henne från fritids och så fixade vi lite fredagsmys osv. Hann inte vara med de jättelänge för Jossan kom efter ett tag och då åt vi två med Malte och Märta men sen gick vi ner till mitt rum. Hade nog inte planerat att vi skulle vara där hela kvällen men det blev så och så vi satt nere i mitt rum i typ 4h totalt, rätt bra gjort måste ja nog säga haha. 
Väl där nere satt vi för det mesta och pratade med andra typ, ringde  Tove och pratade med henne i lite mer än en timme osen ringde vi Erik på Skype i mer än en timme där oxå. Resten av tiden satt vi typ och fangirlade samt pratade om livet. Hann inte vara m varann till längre än elva på kvällen för vi gick upp rätt tidigt nu idag gör att kolla på bio. Mamma hade fått det av "Clarion Hotel Stockholm" så alla som var där var speciellt inbjudna, vi fick popcorn och dricka osv utav de så allt var verkligen gratis. Var himla shysst och att dessutom få gratis biobiljetter till Sune som är mitt liv typ var hur grymt som helst.
Puss och Kram!♥
 Skevaste bilden nånsin men e den enda ja har haha



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design