Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bio idag igen

Skrivet:    ·  Allmänt
Nästan direkt efter att jag vaknat mötte jag upp Erik och så tog vi en promenad. Var ute ett bra tag i kylan och gick runt och pratade om livet, classic. Va fett skönt att börja dagen så och var glad ett bra tag efter det. Under följade delen av dagen gjorde jag lakrits kola, som var extremt svårt, samt barnvaktade Märta medan pappa och mamma var iväg och kollade på en ny bil vi kanske ska köpa.
Nån gång på eftermiddagen messade Ida mig och kollade om vi kunde träffas så hon kom hit. Efter ett tag började vi prata om filmer vi ville se som gick på bio och snart började båda hypa över "Mockingjay". Snart visade det sig även att Ida hade två biljetter till den hemma så köpte biljetter lite spontant och sen åkte vi in till Hötorget. Då vi behövde hämta ut biljetterna tidigare hade vi nån timme inne i stan så gick runt i city och pratade om allt möjligt och sen åt vi nån form av middag från "Sushirullen". Var typ det godaste på länge och filmen var så sjukt bra, var ett flertal breath taking moments när jag typ satt och skakade för att jag inte visste om jag skulle gråta eller bara ge upp. Sjukt bra var den och rekomenderar den till ALLA hungergames fans som inte sett den ännu!
Puss och Kram!♥
På morgonen när jag var ute och gick m. Erik...
 Godaste jag har ätit typ!!!
 Livet med dålig kamera asså, ne men det är jag och Ida inne på själva biografen ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design