Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Deep talk och kort

Skrivet:    ·  Allmänt
Drog till Erik efter skolan tsm. med Jossan. Vi gjorde amerikanska pannkakor (standar) och spelade massa olika kortspel. Körde bl.a. "Norsk stress", "Slav och President", "Bluffstop m. dropp" osv och det var verkligen så kul. Skrattade en massa och fick lära mig flera nya spel som var sjukt roliga. Sen började vi göra olika korttrick på varandra och både Jossan och Erik hade flera fett bra, jag körde med något gamalt jag lärt mig för jättelänge sedan och lyckades inte ens...
Flyttade oss upp från köket efter ett tag och satte oss i Eriks rum där vi kombinerade dataspel med deep-talk. Jag fick spela en runf´da och lyckades döda typ 2 st så var jätteglad. Höll mig till pratdelen efter det dock, skulle behöva fler träningstillfällen gällande data-spel asså. Inte en naturbegåvning på det inte. Hade en sjukt mysig kväll iaf och nu taggar jag lite serier, inte bästämt mig om det ska bli PH eller Gossip Girl än men får se vad jag känner för.
Puss och Kram!♥
 Erik och Jossan fixar ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design