Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Emotional

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Vet inte vad som har slagit till men är så emotional hela tiden! Igår kväll låg jag och grät när jag lyssnade på Nicki Minajs nya låtar och alla mina känslor skruvas upp till max i allmänhet. Är jag är glad är jag JÄTTEglad, är jag sur blir jag JÄTTEsur osv. Kan vara mensen som slagit till i förväg, mm tack livet för det. Funkar helt ok så länge jag är glad men alla andra känslor blir bara extrema, när jag blev lite nervös idag började jag typ skaka men ba wut? Nervositet är ju inte riktigt något man förknippar med PMS osv eller?
Eftermiddagen har hur som helst bestått av plugg mer eller mindre. Satt i nån timme och snapade med folk från klassen och klagade över att vi inte förstod något och att vi inte ville ha prov dagen innan vi slutade. Verkade typ som att hela klassen valt att köra på dagen innan plugg så vi kunde ju också hjälpa varandra vilket var tur, får se vad som händer på provet imorrn. Någon gång i 7:an när en lärare gav oss prov dagen innan vi slutade på ett ämne vi knappt jobbat med gick hela klassen bara rakt ut ur klassrummet utan att göra provet. Något så dramatiskt tror jag dock inte händer imorrn men kommer nog vara många som ger upp rätt snabbt... :/
Puss och Kram!♥
 
♡olivias | mode, foto & vardag♡
Skrivet: 2014-12-16,  kl. 21:58:41 Blogg:  http://olivias.webblogg.se

fin!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design