Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Julafton

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade en supermysig julafton igår! Startade dagen med en stor frukost och efter att jag kollat ikapp några avsnitt av julkalendern (hade missat alla sen den 18:e...) gick vi ut på en promenad, hade med mig kameran då och några av bilderna jag tog var så sjukt fina. Blev verkligen helt kär i hur ljuset och färgerna samarbetade och hur magiskt det är att fota snö och frost mm. Ja ni hör ju hur glad jag var och är över snön och solen!
Åkte iväg till gammelmormor efter det med fika och julklappar till henne. Var kvar där ett bra tag och pratade och fikade osv. sen blev det lite smått panik när vi skulle hem för att vi skulle hinna till Kalle Anka men lyckades slira in precis när det började. Jag kollade knappt på Kalle i år dock, drog ut och knäppte lite bilder m. pappa i mitten av det hela så såg början och slutet, men men. Jag var glad ändå och efter det åt vi godaste julbordet och väntade på tomten. Erland och Märta låg förtvivlade under granen ett tag och trodde att tomten hade glömt oss, men han kom och vi fick en massa paket. Bl.a. fick jag en dösnygg väska av mamma och pappa som jag ÄLSKAR! Bilder på alla julklappar kommer nog på söndag, ska fira lilljul m. farmor och farfar på lördag nämligen :)
Puss och Kram!♥
 Alla kusiner: jag, Erland, Märta, Malte och Elsie i Maltes knä ^_^
 Överst är mamma, Sofie och mormor. Bilderna nederst är när de väntar på tomten och sen när han kommit
 Sofie och Elsie ♥
 Julgodis och mormor och morfar
Tjejorna ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design