Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Juldagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag hatar blogg.se så hårt just nu ni förstår inte. Har suttit jättelänge och skrivit värsta gulliga inlägget om vad vi gjort under dagen men så funkade det inte att ha "lutande text" som jag alltid har när jag skriver Puss och Kram i slutet av varje inlägg så jag tänkte att jag skulle byta till koder istället och skriva in det där. Då försvinner HELA inlägget utan förvarning. Jag har inte gått bort från sidan eller något utan allt bara försvinner. Är inte första gången det här händer och det gör mig galen! Sånna här problem som får mig att överväga ett portalbyte...
Har varit en rätt chilldag idag iaf och har inte gjort något riktigt typ. Var ute på en lång promenad i kylan och solen imorse med mamma, mormor och Sofie och har efter det mest bara hängt runt. Åt en tidig middag och har suttit och spelat lite spel oså nu. Planerna för ikväll är att kika på "The Holiday" som går på teve samt gå och lägga mig lite tidigare då Sofie och jag planerar att kika på mellandagsrean i Eskilstuna på förmiddagen. Ska iväg till morfars syster och hennes man på julmys imorrn där även sysslingarna kommer vara så det ska bli kul :)
Puss och Kram!♥
Lägger upp en glad bild fast jag är arg...
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design