Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Jullov nu!

Skrivet:    ·  Allmänt
Har haft en jättechill dag idag i skolan och på typ alla lektioner kollade vi på film.Sen var det dessutom potatisbullar i matsalen som är en av största favoriterna bland skolmaten, så jag var glad. Själva avslutningen i år var rätt bra också, vi fick typ glögg och pepparkakor och sen sjöng några från skolan. Stod rätt länge på skolgården allihop och typ pratade osv. och hade allmänt mys osen gick alla klasser upp till olika klassrum där vi fick våra betyg och ännu mer pepparkakor. Är rätt nöjd med årets betyg men också rätt glad att vi har ett år kvar på oss att jobba upp de...
Drog till Erik efter skolan med Jossan och Oliver. Satt typ hela eftermiddagen och pratade om en massa saker. Körde någon form av frågesak där vi fick fråga vad som helst till varandra och man var tvungen att vara ärlig, var rätt kul och fick fram en hel del haha. Nästan precis innan vi skulle gå började vi prata om skräckfilmer osv och satt och kollade på olika trailers till läskiga filmer, till råga på allt hände en jätteläskig grej precis då också som gjorde att jag hade hjärtklappning i flera minuter. När vi skulle gå från Erik sen såg jag, Jossan och Oliver att hålla ihop så länge som möjligt, nästan sjukt hur mycket man kan skrämma upp varandra. Aja fick en extremt bra start på lovet iaf, nu taggar jag inför julen :)
Puss och Kram!♥
Vet inte varför men fick lite feeling och tog kort på vår julgran...
 
High level inspo ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design