Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lucia

Skrivet:    ·  Allmänt
Har haft lucia hela dagen idag med start klockan tio. Hade röstuppvärmning och ett snabbt genrep innan lunch men sen fick vi skynda oss att hinna. Jag plus några till var med och hjälpte "lilla kören" på några av deras låtar så blev lite smått stressigt vid lunch då ingen av oss fixat iordning oss i tid. Stod och lockade håret när det var tio minuter tills vi skulle gå, men vi hann och vi kunde sjunga med lilla kören. Det blev början på dagen och efter det gjorde yttligare fyra uppträdanden i kyrkan var av två var för skolan och det gick förvånansvärt bra.
Har några halvskeva filmer från när vi sjunger som kommer upp som video så snart som nöjligt, so stay tuned :). Efter alla uppträdanden och vi bytt om osv. mötte jag och Jossan upp Erik. Stod utomhus och pratade fett länge innan vi bestämde oss för att äta thaimat. Jag hade dock inga pengar så åt av deras mat men va så gott! Har varit sugen på thai forever typ och vi pratade om det redan förra helgen så var verkligen dags nu. Resten av kvällen spenderades hos mig iaf, pratade om lite allt möjligt och startade upp helgen på bästa sätt typ.
Puss och Kram!♥
 Lite blandade bilder från dagen ^_^
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-12-14,  kl. 11:14:01

Blogga oftare!! :)

Svar: Jag ska absolut bättra mig!
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design