Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Marley and me

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Filmen handlar om John och Jennifer Grogan som gifter sig och flyttar till en ny stad. En dag vill John överraska Jennifer med en hund och tar därför med henne till en valpkennel. Jennifer har svårt och bestämma sig men efter ett tag beslutar de sig för att ta rea-valpen, ägaren av kenneln ger de hunden till ett billigare pris och utan att riktigt tänka igenom det så väljer paret hunden. Så fort de kommer hem märker de att deras hund inte riktigt är som alla andras.
Sen får man följa deras kamp med hundne och hur dne följer med i deras liv. När de har det tufft, när de utökar familjen osv. Det här är en ritkgt feel good film och både jag, Tove och Jossan gillade den verkligen. Grät till och med så skulle kunan säga att det är en blandning av romantik, komedi och gråt-film typ. Perfect match :)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design