Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mer sommar tack

Skrivet:    ·  Allmänt
Nej hörrni ångrar ALLT jag sa om att det var för varmt i sommras och vill bara spola tillbaka. Till alla dagar på stranden, till alla stunder på stekheta klipphällar i solen, till alla glassar, till alla solnedgångar och definitivt till alla sjuka sommarkvällar. Jag vill tillbaka nu nu nu, antingen det eller snö för det här kalla är bara segt. Är absolut en sommar människa och om det inte är snö tycker jag att vintern är totalt värdelös faktiskt...
Dagen har varit bra för övrigt. Startade med hemkunskap då vi hade något som kallades "varukorgen", det innebar att vi fick laga vad vi ville uti från rätt många ingredienser och råvaror. Tove, Jossan och jag gjorde en tacopaj som blev sjukt god. De följande lektionerna var helt ok de med och nu efter skolan har jag suttit och pluggat inför SO provet vi har imorrn. Måste träna lite franska muntilgt oxå då vi kommer ha muntilgt prov antingen imorrn eller på måndag...
Puss och Kram!♥
 Skulle inte banga på det här nu asså...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design