Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

New In från rean

Skrivet:    ·  Kläder
Tänkte visa lite bilder på det jag köpte. Är alltså inte jättemycket saker men blev lite gran och än är ju rean inte över, kan säkert bli mer när vi kommer hem till Stockholm igen. Nu glömde jag att skriva ut det men bh:n är från Cubus och vill ni veta priser osv är det bara att skicka en kommentar så svarar jag :)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design