Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

The Pinkprint

Skrivet:    ·  Musik
Som ett stort Nicki Minaj fan tänkte jag dela med mig av mina favoriter från hennes senaste album The Pinkprint. Nu var det nån vecka sen det släpptes men har inte hunnit göra nåt sånt här innan så kände att det var dags nu. "Grand Piano" är min absoluta favvo men tänkte visa några andra som inte är lika kända typ eller vad man ska säga :)
Här kommer mina favoriter:
 
Den här låten är så annorlunda mot allt annat hon gjort och jag ÄLSKAR den! Stor gråt varning!
 
 
 Så skön låt, får massa energi av den!
 
 
Den här är inte från hennes album men jag total älskar den!
 
 
Det här var den första låten som släpptes från albumet och detta skedde i Juni så har redan lagt upp den här låten en gång men den är så sjukt bra!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design