Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Going up down

Skrivet:    ·  Allmänt
Ni förstår inte hur bra den låt titeln beskriver mitt liv just idag. Har stundvis haft en asbra dag (som nu när jag taggar träning m. keso, musli, nötter o kokos) men så har jag oxå haft en hemsk dag! Hade franska prov idag som sagt o jag tkt att jag hade det mesta under kontroll lixom så har vi provet idag då o jag förstår inte ens hälften va vad det står! Så sjukt svårt, det var inte en enda i vår grupp som förstod provet till fullo lixom. Ursch!
Puss och Kram!♥
 Egopic ute i sön som helt plötsigt kom tbx...
 Försökte göra ett hjärta ^_^
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-02-20,  kl. 22:19:42

heter det inte selfie nuförtiden? :) (istället för egopic.. haha)

Svar: Hahah du får kalla det vad du vill ^_^
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design