Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Min dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Har spenderat eftermiddagen med Tove, Jossan, Elin o Siri hos mej, på tuben o i stan haha. Haft en asbra dag o ska troligtvis sova hos Tove ikv oxå med de jag nämde, så himla cozy!
Hahha blev en snabbis nu för de e fortfarande hos mej passade på att blogga lite nu när datorn fortfarande står framme men ha en fortsatt bra dag!
Puss och Kram!♥
 Köpte ett par assöta hörlurar på Åhléns för 30:-
 
 Pallade inte gå av tuben så vi åkte till slutstationen osen tbx haha ^_^
 
 Choklaaaaad!
♡Maggan♡
Skrivet: 2014-02-16,  kl. 20:20:23

Har Du färgat håret?

Svar: Haha va ne de har ja nt :)
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design