Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sov hos Frida

Skrivet:    ·  Allmänt
Kom hem för nån timme sen från Frida. Hade värsta mysiga sleepovern där o har haft grymt cozy dag idag med. Åt frukost oså o sen spelade vi Sims 3, seriöst så kul! Var jättelängesen sist så vi fixade en familj där osv haha.
Nu ska vi iväg till mammas kompis som fyller 45 så vi ska fira henne då. Men kommer såklart hem t mello ikväll, så taggad är typ största mellotönten nånsin haha...
Puss och Kram! ❤️

Hade köpt lite gott till igår...
 
Egopics haha ^_^
♡rememberthiis.blogg.se♡
Skrivet: 2014-02-01,  kl. 16:42:53 Blogg:  http://rememberthiis.blogg.se/

Myys :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design