Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Vår stuga i Vemdalen

Skrivet:    ·  Allmänt
Är just nu o åker skidor tsm med familjen o Ida o Alvas familj. Vi kommer att vara här hela veckan o åka skidor o jag tänkte att det vore kul för er att se hur vi bor haha.
Vi bor alltså i en privat stuga som vi hyrt från blocket tsm båda familjerna i vemdalsskalet. Vet inte hur det är riktigt (då detta är tidsinställt) men enligt bilderna ser det helt amazing ut haha.
Kolla här:
Utanför stugan, vi två familjer bor bara på övervåningen...

En överblick i vardagsrummet


Ett av sovrummen :)


Matrummet


Barnens sovrum haha

♡Josefine Dior♡
Skrivet: 2014-03-04,  kl. 09:05:26 Blogg:  http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/

Va mysigt :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design