Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Vet ingen bra rubrik

Skrivet:    ·  Allmänt, Enskedespelet-2014
Startade dagen med att gå en lång promenad med mamma i mer än en o en halv timme och det var så härligt. Stannade även hos Hannah då o typ fikade där haha, när jag kom hem sen kom Elin över. Vi var typ mest i mitt rum o snapade sjukt mkt people och garvade en massa haha.
Kom hem från enskede spelen får nån timme sen. Var första träffen för i år och efter sportlovet drar det igång på riktigt, så kul! Tvekade om jag skulle vara med i år, men shit vad kul det är så himla glad om att jag får vara med om det här!
Puss och Kram!♥
Smått mobbad bild men ända jag har haha ^_^
 
 
♡Maggan♡
Skrivet: 2014-02-16,  kl. 20:18:52

Så kul att Du ska vara med i Enskedespelen, då kommer vi och tittar på Dig!

♡Mikaela♡
Skrivet: 2014-02-17,  kl. 19:33:16 Blogg:  http://lmikaela.blogg.se

Fin blogg du har :)

Svar: Tack :)
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design