Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

500 days of Summer

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Under lovet hade jag en del ledig tid då film passade utmärkt, en av filmerna tänkte jag tipsa om nu. Såg den sista dagen av lovet, innan jag skulle t Lily.
Så himla söt film iaf, ritkigt feel good lixom. Filmen handlar om Tom som jobbar på ett förtag där man skriver sånna där texter i grattiskort osv haha, han har jobbat där i flera år iaf och en dag sitter en ny sekteterare på hans avdelning, hon heter Summer. Tom faller direkt men det är kenipgt att få Summer förtroende då hon är helt emot förhållanden...
Filmen var över mina förväntingar och de tar många oväntade vändingar, den var inte alls som jag trodde. Den var helt enkelt mkt bättre haha.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design