Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bra måndag

Skrivet:    ·  Allmänt
Var en vanlig dag i själva skolan lixom men det är oxå våran enda innan vi får ledigt i två dagar till. Skolan tar hand om alla utvecklingsamtal under dessa dagar så vi får ledigt, förutom just tiden man har utvecklingssamtal då.
Gick t globen efter skolan iaf m. Tilda, Elin, Sophie, Milena och Sofia. Vi gick runt och kollade i alla affärer, spelade på tolvan och hittade en fotoautomat som inte verkade fungera dock. Åt´middag där tsm sen oxå på Donken, dock utan Sofia men vi andra. Var himla mysigt och hade jättekul, ska även träffa några av de imorrn.
Puss och Kram!♥
 Våran middag haha ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design