Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

John Tucker Must Die

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Asså jag är in love, den här filmen är verkligen superbra. Har faktiskt sett halva filmen en gång tidigare dock var det för himla längesen och har sedan dess tänkt att jag ska se färdigt den har bara nt blivit så fram tills nu.
Filmen handlar iaf om en kille som heter John Tucker som är skolans basketproffs, killarnas förebild och alla tjejers drömman. Men John spelar allt annat än shysst under ytan då han dejter tre tjejer på samma gång, men snart nog får tjejerna reda på detta och bestämmer sig för att tsm med skolans nya tjej att ta ner John en gång för alla.
Vill inte avslöja för mkt men se den!
 
 
Parodi på trailern så himla rolig måste dock se orginal trailern innan! ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design