Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

#KBPbloppis

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Jag och Lovisa åkte in till Kick Back Packs bloppis idag i Göta källare och vi kom verkligen helt i rätt tid! När vi kom var det bara två stycken där och ganska snabbt efter oss kom två tjer till så vi stod sex st ett tag där utanför men sen brakade det loss. Det kom sjukt mkt folk och att vi stod först i kö var verkligen helt amazing. Han få det vi ville ha, ta bilder och kolla på alla deras bord flera gånger.
Dessutom var tjejrna så sjukt snälla och tog sej verkligen tid åt alla. Man blev sedd där och hann prata med de, trots att det var så mkt folk blev det aldrig hysteriskt. Så glad att vi kom dit.
Puss och Kram!♥
 Lite små plock hos Keela, allt ifrån hennes webshop -> http://candybykeela.se/sv/ 
 
 Bild på alla bloggerskor, så fina och snälla allihopa!!!
 
 En lite halvfin bild på alltihop. Tänkte ta med mej kameran men gjorde inte det. Blev mobil ist därav den dåliga kvaliten på alla bilder ;)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design