Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kraschat huset

Skrivet:    ·  Allmänt
Ida o Alva kom hit nu på eftermiddagen så vi har pajat pepparkakshuset med de. De va jättekul o gott men man är rätt mätt nu haha och sjukt trött på pepparkakor så de är tur att man gör det efter julen.
Nu sitter jag o skypar m min kompis o ska nog kolla på nån film ikväll vet nt vilken bara slutar väl säkert med att jag tar nån jag sett 100ggr haha. Brukar bli så ^_^
Puss och Kram!♥
Några halvfina bilder medan vi äter haha... ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design