Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nacka Forum

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte t Nacka Forum idag m Frida, har typ aldrig varit där då det va nåt knas med de för ett tag sen men shiet va jag gillade det när jag väl kom dit. Gick runt och kollade i flera timmar typ o jag köpte även en concealer borste på Åhléns som jag verkligen behövt.
Dock blev lunchen en totalt diss åt på Burger King o det var verkligen inte gott! Vi åt nån wrap där som smakade helt fel lixom, om ni går dit ät inte wrapen. Den såg himla god ut på bild men inte i verkligheten, tråkigt.
Nu sitter ja o kollar på Glee, är ensam hemma för tillfället då resten av familjen är o kollar på nån fotbollsmatch haha intressnat.
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design