Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tisdag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Sitter i tvrummet nu m. Sophie och Tove, Siri gick hem för ett tag sen men hon va oxå här. Vi kollade typ på PH, åt mellis, skypade o pratade en massa haha. Himla svårt som vanligt att försöka förklara vad vi gjort men ja lite fick ni veta iaf.
 
Fick även veta att vi ska ha "elevens val" på torsdag och fredag men det är sämsta grejerna! Egentligen är det inte ens vi som valt utan lärarna som tyckte att vi skulle gå ut i skogen och grilla korv och leka lekar i snön och dagen efter ska vi på studiebesök nånstans. Kan ju inte säga att jag är peppad överhuvudtaget, men ska åtminstånde låtsas att ja e intresserad. Ngt kul kanske händer who knows?
Puss och Kram!♥
 Hahah ända bilden från idag ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design