Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Liseberg

Skrivet:    ·  Allmänt
Har haft en så underbar helg med familjen. Har på riktigt bästa familjen, och Liseberg är den bästa karuselltivolit (vet inte vad man säger haha) jag har varit på. Det finns vekligen något för alla, jag, Malte, Jeppe, mamma, pappa och Sofie kan tokköra i alla de värsta attraktionerna och Märta, Erland och Elsie kan ösa runt i lilla parken där det finns typ lika många karuseller, om inte mer.
Min favorit blev Helix, Balder, Uppsvinget och AtmosFear. Har åkt alla utom Helix (som var ny för i år) tidigare men va ett tag sen så blev lixom positiv överraskad på nåt vis haha. Om nån av er inte varit där är det verkliegn ett STORT tips, tar dock typ 6h att åka dit från Sthlm så nu på vägen hem hittade vi nåt bilspel där man skulle hitta olika saker längs vägen, blev typ addicting :)
Puss och Kram!♥
Åkband (så skev bild, hade motljus så såg inget haha)
Dricka i kön, Lisebergsbanan, Märta o Erland i nån snurr-flygplans-karusell
 Jeppe, mamma, jag o Malte. Bilderna nere på kanterna är från balder o den i mitten är uppskjutet ^_^
 Jag, Malte, mamma o Sofie taggade för Balder
 Glasspaus och asskakig bild innan AtmosFear första dagen
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design