Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

This is me tag

Skrivet:    ·  Allmänt
Ditt mellannamn? Lovisa
Favorit låt just nu? Åh svårt, gillar både Utraviolence med Lana del Rey, Bloodstream med Ed Sheeran och Dance Without you   med Skylar Grey....
 
Favorit mat? SUSHI!!
Favorit ämne i skolan? Engelska och Svenska, gillar gympa ibland oxå :)
Favorit dryck? Sprite, Vatten och Schorle (tysk äppeldricka, såååå god!)
Det senaste du köpte? Tror de va klänningen från SisterS
Bästa boken du har läst? Sommarsystrar elr The Fault in our stars
Favorit färg? Rosa o pastellfärger
Har du något djur? Nope, mamma är pälsallergisk
Favorit parfym? Rihannas parfymer Nude och Reb`l fleur
Favorit lov/semester tid? Asså bästa lovet är ju lätt sommarlovet
Är du gift? Aadå sen tre år tbx, ne driver absolut inte gift
Vilka länder har du varit i? Spanien, Cypern, Finland, Turkiet, Grekland, Malta, Österrike, Tyskland, Italien & England. tror nt att de är nåt mer.
Pratar du något annat språk? Pratar svenska, engelska o lite franska
Hur många syskon har du?2st
Märta 6½år, Malte 12år oså jag
 
Favorit affär? Klädaffär är Pull&Bear, Cubus och Gina typ
Favorit restaurang? Går sällan på reastaurang men Donken e rätt bra asså...
När grät du senast? Har ingen aning, va till nån film tror jag
Favorit blogg? Keelas typ. Följer massa bloggar men den e bäst :)
Favorit film? Love actually, The Holiday, Vampire Academy och Now you see Me

Favorit tv program? Asså ja kollar typ aldrig på teve om de nt e nån film elr så
PC eller Mac? Gillar Mac men har en PC själv...
Vad har du för mobil? Samsung Galaxy s2
Hur lång är du? Runt 1.80m
Kan du laga mat? Älskar att laga mat så ja vill nog hävda att ja kan det :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design