Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Busy

Skrivet:    ·  Allmänt, Enskedespelet-2014
Har haft så mkt hela tiden vilket ni sett på bloggen. Igår var sista föreställningen+slutfesten, grät som fan i applådtacket och hade en sån extremt bra kväll. Kom hem assent och när jag vaknade imorse var det grejer igen på direkten. Var uppe o rev backstage i 2h innan familjen åkte in t stan för att kolla på teatern "Djungelboken" som var asbra. Himla kul att se en annan föreställning när man varit så inne i sin egen.
Nu MÅSTE jag äta för ska snart möta upp Hannah. Ska iväg på 1D ikväll, fick biljetter av mamma igår så hade verkligen ingen aning tills igår kväll haha. Asstressad nu så måste sluta..
Puss och Kram!♥
Hela sikes gäng (-Johanna som e på kollo) samt några Oliver och 2 barnhemsbarn ^_^
 
Minna, Liv, Siri och Selma ♥
Hoppbild!!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design