Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Dåligt väder

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag och Frida har gjort ett quiz haha. Det är rätt udda osv men om ni vill testa det hittar ni det HÄR. Kom rätt nyss hem från Kungsör där vi var på biblioteket och lånade filmer tills ikväll. Så vi kommer spendera kvällen i vår lilla stuga på tomten o kika på "Disconnect" och "Små citroner gula".
På onsdag drar vi till Malmö så har bara en hel dag kvar här, hoppas på bättre väder och packar väskan imorrn.
Puss och Kram!♥
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design