Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Elevens val typ

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Hade nån form av elevens val idag.  Vi fick välja för typ nån vecka sen på fyra alternativ, fotboll, bild o kreativitet typ, kolla på film eller en blandning av bild o film o det hade jag. Så var lixom halva dagen på bilden och gick runt o fotade m Becka och Tilda och sen gick vi in till bildsalen och ritade tsm m. Jossan, Vera o Elin oxå. Osen efter lunch kollade vi på film tsm med resten av 7an typ haha.
Asså seriöst hur varmt kan det vara? Har legat på altanen i omgångar och torkat ut, suger verkligen att inte ha en pool på tomten elr så. Ska se till att skaffa det när jag flyttar hem ifrån :) Nu må¨ste jag dock måla naglarna o ladda för skolavslutning imorrn. Sista dagen i sjuan, så sjukt!!!
Puss och Kram!♥
 Observera att bilden är tagen tjugo över fyra, förstår ni värmen då haha?
 Körde kjol idag. T-shirten: Gina Tricot    Kjolen: H&M



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design