Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

En ingenting dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Har verkligen inte gjort något alls viktigt idag. Så gör ett inlägg mest för att det ska finnas något att läsa när ni går in på bloggen idag. Vaknade klockan elva typ och var extremt seg, att det dessutom var mulet ute gjorde inte skaen bättre. Så jag kollade på en grym film, kollade igenom instagram, ask, snapchatade ett tag osen var klockan halv tre typ.
Men fick faktiskt riktigt mycket insperation till min bok och skrev ett helt kapitel. Gjorde dessutom en del ändringar i det som redan fanns och lyssnade igenom extremt många låtar av Jennifer Lopez och The Wanted på Youtube. Ni kanske tycker att ett kapitel låter lite men för det mesta när jag sätter mig och skriver i min bok brukar jag få till 4-5 rader och sen orkar jag inget mer. Det är verkligen så jobbbigt så en stor eloge till alla förefattare där ute som skriver 300 sidors böcker. Jag är stolt om jag klarar fler än 30 typ haha.
Puss och Kram!♥
 Gammal bild
♡Tove ❤♡
Skrivet: 2014-06-17,  kl. 19:15:06

Vänta vänta vänta ska du skriva en bok??? 😱 I didn't kneeeeew hehe... ❤

Svar: Ska skriva vet ja nt men skriver aa haha
Tilda-Den fluriga tjejen♥

♡Anonym♡
Skrivet: 2014-06-20,  kl. 00:09:10

åhh kan inte du berätta mer om den och så??

Svar: La upp en del av den tidigare idag :)
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design