Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bara fyra kvar nu

Skrivet:    ·  Allmänt, Enskedespelet-2014, Videoinlägg
Gjorde verkligen inget alls idag. Gick en lång promenad, åt lunch osen åkte ja t tältet. Var föreställning nr. 14 idag tror jag för det är bara fyra kvar. Vill inte att det ska ta slut, inte nu när vi verkligen kommit igång! Fått typ 8 nya vänner bara sen i lördags, och när allt det här är slut kanske det dröjaer 2år tills jag får träffa de igen. Kan ni förstå paniken? Att inte veta om vi ens kommer känna igen varandra, eller om vi blivit så olika att vi inte vill vara vänner lixom.
Men det kanske är det som är själva grejen, att hitta tillbaka. Träffa varandra igen efter 2år. Nästan alla jag var med under Det blåser på månen är mina vänner nu med så kanska kommer jag hitta tbx till de jag skaffat nu.
Känner att det blir rätt deep och deppigt här men men, hade inget annat att skriva om ^_^
Puss och Kram!♥
Bästa hypebuddies! Överst:Minna, Pernilla, Tove. Nederst: jag(jätteudda vinkel), Sandra, Alma, Wilmer o Selma
 Fortfarande extremt udda vinkel haha ^_^
 
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-06-09,  kl. 20:32:47

kan inte du göra en video när du läser inlägg från typ 2011 och så får man se din reaktion? skulle va jättekul!

Svar: Hahahaha omg visst
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design