Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Film igen...

Skrivet:    ·  Allmänt
Tove o jag gick hit efter terminens nästsista franska lektion. Satt till en början o småpratade lite innan vi båda tyckte att de vore en bra idé att kolla på film. Såg Vampire Academy som jag läst som bok för några år sen och filmen var så extremt bra. Dock pausade vi (mest Tove) extremt ofta så det blev lite hackigt emellanåt. Men seriöst gajs se den, kan skriva om den sen!!!
Sen vill ja bara tacka Tove för att du var så extremt tjatig och fick mej att prata haha. Jag har seriöst SÅ svårt att lita på folk då jag har lätt att lura mej själv. Har ofta fått för mej att jag gillar killar elr så bara för att jag sagt det till nån, eller nån sagt att jag skulle passa ihop m nån osv. Får typ ångest när jag berättar sånna saker för folk o de inkulderar tom mamma. Så om jag vägrar berätta nåt acceptera det o ta nt illa upp :)
Puss och Kram! ♥
 
 
♡Tove ❤♡
Skrivet: 2014-06-03,  kl. 21:52:03

Muhahahaha jag lyckades till slut :))) ❤ lycka till haha :* 👏

Svar: Hahah tack fast nä :)
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design