Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Första dagen på lovet

Skrivet:    ·  Allmänt
Var med Frida under dagen. Vi var först ute ett tag o kolla på hennes kanin (tror den heter typ Stompe, Stoppe eller Strippe) ett tag. Den va så söt ja dog, va som ett litet gosedjur typ. Sen gick vi in iaf för de börja åska oså kollade vi på en asbra film som hette "The Host". Var verkligen en typisk film ja gillar så den kommer de bli fler ggr haha.
Sen åt vi jordgubbar o glass, hämtade hennes småsyskon, var på väg att börja kolla på en ny film osen behövde ja gå. Va näst sista föreställningen idag så va fett sorgligt. Man tar verkligen vara på tiden mer när det är så kort kvar... Träffade dessutom Tove o Jossan sen efter. De sneakade runt utanför tältet osv, men ja hitta de haha. Tove har varit i Grekland i en vecka typ o åker på cup elr nåt imorrn så va kul att se hne :)
Puss och Kram!♥
Jordgubbaaaar! 
Kaninen ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design