Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Panta meeera

Skrivet:    ·  Allmänt
Både igår och idag har jag tsm med andra gått runt o samlat pant. Igår var det jag, Tove o Siri och idag var det jag o Jossan. Enskede IK f00 (fotbollslag) ska typ åka t Italien elr nåt sånt o då ska de samla ihop 300:- per person så aa. Har nt haft nåt bättre för mej haha. Nämen igår fick vi ihop 73:- som Siri o Tove delade på och idag fick Jossan o jag ihop 86:- typ fast då bara t Jossan haha. Nu fick ni ett extremt utförligt inlägg där men men.
Eg måste jag äta nu men prioriterade bloggningen då det nt blev nån igår. Ska upp o spela som vanligt så har lite småbrottom...
Puss och Kram!♥
 OOTD: Skjorta: H&M    Jeans: Cubus
 
 Dagens burkar hahah ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design