Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Pysslat

Skrivet:    ·  Allmänt, Enskedespelet-2014
Har nån gammal "tavla" i mitt rum som vi fick av våra lärare när vi slutade 6:an. Det var typ nåt skolarbete vi gjort under terminen och jag har aldrig gillat varken tavlan eller arbetet och jag har jättelänge velat byta ut den. I lördags kom jag på med vad, så igår blev jag färdig och jag är så nöjd.
I fredags på slutfesten, gick nästan alla barnhemsbarn, Olivers o vi typ runt med Oliver Twist affischer och samlade namn och hälsningar till varandra. Och för att jag skulle kunna spara den affischen satte jag helt enkelt den i mitten av tavlan och sen klippte jag ut bilder ur programbladet och satte runt om. Sen valde jag även typ 5 egna bilder som vi skrev ut men det var verkligen så enkelt och nu gillar jag tavlan påriktigt!
Puss och Kram!♥
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design