Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ska till Trinntorp

Skrivet:    ·  Allmänt
Spenderade förmiddagen med att pyssla ihop en fotobok vi ska ge till gammelmormor. Hon fyller år om nån vecka typ så tänkte ge den i present. Det är typ en massa bilder på alla hennes barnbarn och barnbarns-barn osv.Hon fick en sån bok för nåt år sedan men den har kommit bort så tyckte det var dags för en ny :)
Nu ska vi iväg till Ida och Alvas sommarhus i Trinntorp och äta middag. Ska typ grilla där osv så tror det kommer bli himla mysigt. Var riktigt länge sen sist, har för mej att det var Vemdalen senast, alltså sportlovet så var lixom dags nu.
Hela familjen tjatar på mej, så måste sluta NU!
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design