Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sommarlov på riktigt

Skrivet:    ·  Allmänt
Har inte känts som sommar ett dugg än tycker jag då det har varit allmänt dåligt väder och jag inte gjort så jättemycket "sommriga saker". Men igår kväll åkte vi till mormor och morfar och möttes av svag sol och enorm sommarkänsla! Lovet börjar inte på riktigt förens man kommer ut hit till landet och nu har jag dessutom så mycket planerat de kommande veckorna att allt bara är på topp.
På måndag kommer Frida hit och på onsdag åker vi till Malmö. Så vi börjar vara här några dagar osv osen åker vi tåg till Malmö alltså där Fridas farmor och farfar bor. Ska bli jättekul att se den staden, har aldrig varit där. Så ja taggar turning torso och emporia som tusan haha :)
Puss och Kram!♥
 Blir en gammal bild på mej o Elsie (hon o Erland är också här nu under veckan ^_^)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design