Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Flummade runt

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte in till TC m Tove idag. Vi var typ extremt flummiga och fick typ sura blickar i varje affär då vi stod och asgarvade åt massa dumma saker haha, fick dock med mig två extremt bra saker. Både en träningströja från H&M och en bh som var på rean från Lindex, så de känns bra!
Nu tänkte jag kika på Catching Fire, vet dock ingen hemsida där den finns men är så extremt sugen på att se den så får lösa det på nåt vis haha. Om nån av er har ett filmtips i övrigt får ni gärna säga till, behöver lite nytt att kolla på haha.
Puss och Kram!♥
 Haha vet nt varför men tyckte ni kunde få se våran middag haha
 Verklihen behövt en till tränings tröja ett tag så detta var perfekt!
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-03-15,  kl. 21:23:15

Kolla på swefilmer.com :) Inte bästa kvalitén men dom flesta filmerna fiinns, inklusive cathing fire haha




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design