Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hemma igen

Skrivet:    ·  Allmänt
Kom hem igår vid åtta typ, så var rätt trött då. Sen hade jag fullt upp med att packa upp och kolla på melodifestivalen samtidigt haha ^_^
Sitter och fixar ihop en resevideo från veckan och redigerar lite bilder osv. Hade med mig stora kameran men den är rätt svår att få med sig ut i backen så de flesta bilder ät tyvärr tagna med mobilen men men.
Har haft en helt amazing vecka men både Ida och Alvas familj men även med våra sysslingar Olof, Anna och Ida som har stuga i Vemdalsskalet där vi var. Skulle lätt kunna göra om när som helst igen hahha :)
Puss och Kram!♥
 Utsikt från vårat vardagsrum/kök/matrum ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design