Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ingen bra rubrikidé

Skrivet:    ·  Allmänt
Har inte gjort något alls i skolan idag. På NO:n imorse skulle vi egentlogen haft redovisningar men de blev inte så, efter lunch fick vi hål, på svenskan gjorde vi typ inget o mentorstiden hoppade över. Jätteintressant.
Jossan o Tove kom hit efter skolan då träningen var inställd. Vi var extrem flummiga o Tove lekte "papparazzi" m min kamera så har en hel del bilder på massa random personer som gick förbi på gatan, hmmm...
Tänkte sticka ut o springa nu på kvällen men de blev ju så himla mörk helt plötsigt så de blir nog en powerwalk ist :)
Puss och Kram!♥
 Tove o jag ^_^
 
 
♡Emma Broberg♡
Skrivet: 2014-03-06,  kl. 18:17:14 Blogg:  http://emmabroberg.blogg.se/

fina!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design