Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Inget golv...

Skrivet:    ·  Allmänt, Enskedespelet-2014
Kom ett gäng byggarbetare hit imorse och började jobba med vår hall. Vi ska typ bryta upp hela trägolvet där och lägga nytt, fast sten golv ist. Så vi får balansera på smala plankor varje gg vi ska över där haha. Känner mig lite sådär halv peppad till på torsdag när jag har sovmorgon och de är här o jobbar, känns som att jag bara är ivägen haha.
Nu har jag precis kommit hem ifrån enskede spelen. Det är verkligen så kul det vi gör i år, nu såhär i början är det mest improvisation. Man får lixom hitta på egna roller och karaktärsdrag och samtidigt få det att fungera med alla andras roller. Ska bli kul att se hur det slutar :)
Puss och Kram!♥
 Såhär ser det ut nu alltså ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design