Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

London

Skrivet:    ·  
Asså det är helt sjukt hur mkt man kan sakna en plats. Saknar och tänker på London 24/7 vilket innebär hela tiden!! Den resan skulle jag göra om vilken dag som helst och jag kan känna såhär nu i efterhand att jag inte uppskattade nuet tillräckligt då haha, längtade tbx när planet lyfte där ifrån :)
Det bästa med staden är hur extremt fint allt är, alla trevliga männiksor, shoppningen, att Starbucks finns ÖVERALLT(!!), att allt e så gulligt och gammeldagst men ändå så mordernt, att språket är helt amazing, tja skulle kunna hålla på rätt länge haha.
Puss och Kram!♥
Blandade bilder från gatorna haha
 Jag och mamma på en helt amazing restaurang som heter INAMO
 Från Victorias secret och en bro som gick över Themsen :)
 Åkte upp i London eye vilket var super häftigt!
 Sista dagen spenderades i Notting Hill (åk dit om ni är i London!!!!)
 
♡Felicia♡
Skrivet: 2014-03-14,  kl. 20:33:41 Blogg:  http://felicialindblom.devote.se

Åhh vilka underbara bilder! hoppas du haft en bra dag :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design