Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ont överallt

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Har känt mej som en stelopererad tant idag ungefär haha. Träningsvärk i höfterna o vaderna vilket gör att jag knappt kan gå vanligt, mensvärk och så fick jag asont i mitt finger på lunchen haha så mobbat.
Hängde med Tove, Jossan o Sami efter skolan iaf. Vi gick en sväng t Ica typ haha, gick hem sen o la mej ner i soffan o kollade på Top Model Sverige med en varm flaska på magen (bästa om man har mensvärk seriöst!!). Har inte hänt så jättemkt nu på kvällen, tänkte återvända t soffan nu o kolla på PLL. Fattar inte hur jag kunnat gå nästan en vecka utan att kolla på de avsnittet. Va hände där?
Puss och Kram!♥
 
♡Fanny Staaf♡
Skrivet: 2014-03-03,  kl. 18:55:24 Blogg:  http://fannystaaf.se

Fin tröja! :)

Svar: Tack! :)
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design