Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tränings torsdag

Skrivet:    ·  Allmänt
Fick träna själv idag då Frida var förkyld, hon hostade verklien som en galning men följde ändå med och satt utanför och väntade haha. Så himla snäll! Dock är träningen inte alls rolig, vår tränare är väldigt opeppande o jag e typ rädd för hnm haha. Har haft en vikarie för hnm alla tidigare ggr o hon var verkligen bra så blev lite besviken nu när han kom tbx...
Satt nyss och kollade på videon First kiss. Så himla gullig, de har typ tagit lite random people och så ska de kyssas för första gg med varandra. Asså de här människorna har aldrig träffats förut men det är så gulligt ändå på nåt vis. Aja ni kan kolla på den HÄR!
Puss och Kram!♥
 Asgammal bild, har ingen annan haha



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design