Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Äppelblommor

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Åh tycker det är så fint nu när alla äppelträd blommar. I varje trädgård ser man blommande och gröna träd osv, och dessutom är det typ bara några dagar till skolan slutar. Taggad på lov, men vi är typ fortfarande den enda familjen utan planer. Inga jag vet om iaf haha.
Betyder verkligen så mkt att några av er (typ 3st) skrev vad ni ville ha mer av så tänkte försöka ordna det. Om nån av er har ngt annat ni vill se mer/minder av kommentera eller säg de till mej. Vore kul att veta :)
Sitter och kollar på Gossip Girl nu smatidigt som jag skriver det här så vet inte riktigt vad jag skirver, förlåt om det är rörigt och osammanhängade.
Puss och Kram!♥
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design