Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bakat scones

Skrivet:    ·  Allmänt, Enskedespelet-2014
Var ett bra tag sen jag åt scones så gick hem till Jossan tsm med Tove o bakade det. Älskar verkligen det men är in nån degkoma nu typ haha, asmätt o trött haha.Har för övrigt varit rätt trött hela dagen och till råga på allt var det nästan ingen i skolan då flera st var "funktionärer" till 8:orna och 9:ornas OS nere på ip. Så varit en riktigt lugn dag idag.
Ska snart iväg till Enskdespelen. Har både körrep och vanligt rep idag så de ska bli kul har premiär om 9 dagar (sitter aschockad nu o kan nt fatta att de är så kort kvar) så jag har haft rep hela den här veckan och kommer ha det på lördag och söndag oxå. När jag säger det till andra tycker de det e fett konstigt och tycker typ synd om mej men jag ÄLSKAR det här! Längtar till det på dagarna typ :)
Puss och Kram!♥
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design