Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bakom scenen

Skrivet:    ·  Enskedespelet-2014
Tog med mig kameran igår och fotade lite bakom på ensemblen osv, så tänkte visa några av de för er. Blev inte jättemånga och flera av de är så udda att ja nt kommer visa de. Men ngra är bra haha. :)
Jag vet att typ varannat inlägg handlar om spelet, antingen om vad vi gör där, att jag ska upp och spela eller att vi haft en bra/seg publik men jag hoppas ni står ut. Om jag bloggar på kvällarna efter att jag spelat så är det typ den enda jag kommer ihåg så då blir det lätt att jag skriver om det. Men om ni tkr det är jobbigt så kan jag dra ner på det, just tell me :)
Puss och Kram!♥
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design